Uudised

Koodinädal 28. oktoober info


Sügisvaheaja eelsel nädalal, 14.-18. oktoobril, tähistasime Melliste Koolis koodinädalat. Sel nädalal mõtlesime tavalisest pisut enam programmeerimisest, robotitest, probleemide lahendamisest ja salakoodidest.

Kõik õpilased said võimaluse osaleda ainult üheks nädalaks avatud pop-up põgenemistoas. Põgenemistoas tuli kasutada koostööoskust, et vihjete järgi saladusi lahendada ning eristada olulist ebaolulisest. Õpilaste arvates olid ülesanded põnevad ja tõid palju elevust tavalisse koolipäeva. Lahenduste otsimine andis võimaluse oma nutikus proovile panna ning pingutuse järel lahenduseni jõudmine rõõmustas osalejaid. Pärast põgenemistoa läbimist ootas ees uus väljakutse - tuli hoida saladust, et üllatusmoment säiliks ka koolikaaslaste jaoks.

Esimese, teise ja kolmanda klassi õpilased harjutasid roboti takistussõidu töötoas programmeerimist koostades pseudokoodi plokkidest programmi, millega juhtida robot läbi labürindi. Lisaks liikumisele tuli määratud kohtades panna robot näitama led paneelil kokkulepitud värvi valgust.

Teise ja kolmanda kooliastme õpilased panid oma fantaasia proovile arvutimängu loomise töötoas. Ühe koolitunni jooksul valmisid Bitsy redaktorit kasutades ise loodud arvutimängud. Lähteülesanne oli luua arvutimäng, mille kangelane otsib vastust naljakale küsimusele. Valminud arvutimänge saab iga huviline mängida Tehtud Melliste Koolis veebilehel.

Koodinädala ürituse toimumist toetasid ProgeTiiger, Haridus- ja Noorteamet ning Euroopa Sotsiaalfond.

Vaata koodinädala pilte.

Sügisvaheaja eelsel nädalal, 14.-18. oktoobril, tähistasime Melliste Koolis koodinädalat. Sel nädalal mõtlesime tavalisest pisut enam programmeerimisest, robotitest, probleemide lahendamisest ja salakoodidest.

Kõik õpilased said võimaluse osaleda ainult üheks nädalaks avatud pop-up põgenemistoas. Põgenemistoas tuli kasutada koostööoskust, et vihjete järgi saladusi lahendada ning eristada olulist ebaolulisest. Õpilaste arvates olid ülesanded põnevad ja tõid palju elevust tavalisse koolipäeva. Lahenduste otsimine andis võimaluse oma nutikus proovile panna ning pingutuse järel lahenduseni jõudmine rõõmustas osalejaid. Pärast põgenemistoa läbimist ootas ees uus väljakutse - tuli hoida saladust, et üllatusmoment säiliks ka koolikaaslaste jaoks.

Esimese, teise ja kolmanda klassi õpilased harjutasid roboti takistussõidu töötoas programmeerimist koostades pseudokoodi plokkidest programmi, millega juhtida robot läbi labürindi. Lisaks liikumisele tuli määratud kohtades panna robot näitama led paneelil kokkulepitud värvi valgust.

Teise ja kolmanda kooliastme õpilased panid oma fantaasia proovile arvutimängu loomise töötoas. Ühe koolitunni jooksul valmisid Bitsy redaktorit kasutades ise loodud arvutimängud. Lähteülesanne oli luua arvutimäng, mille kangelane otsib vastust naljakale küsimusele. Valminud arvutimänge saab iga huviline mängida Tehtud Melliste Koolis veebilehel.

Koodinädala ürituse toimumist toetasid ProgeTiiger, Haridus- ja Noorteamet ning Euroopa Sotsiaalfond.

Vaata koodinädala pilte.