Melliste Kooli III koht eTwinningu projektis 03. veebruar info
Melliste Kooli 4.klass osales rahvusvahelisel e-Twinningu kalendrivõistlusel, mis oli inspireeritud eTwinningu 2024. aasta teemast „Heaolu haridusasutuses“ (Well-being at School). Võistluse idee on selles, et ühe kalendri loomisse panustavad lapsed vähemalt kahest erinevast lasteaiarühmast, klassist, koolist või riigist. Tegime koostööd Kolkja
Lasteaed-Põhikooliga, mis on vene õppekeelega keelekümbluskool, kus õpib kokku vaid 42 õpilast. Kahe kooli õpilased kohtusid videosilla vahendusel ning räägiti sellest, mida heaolu laste jaoks tähendab. Kolkja õpilastele oli see tegelikult üsna suureks väljakutseks, kuna nende eesti keele oskus ei ole eriti hea ning paljud õpilased ei julgenud rääkida, kartes vigu teha. Sellele vaatamata olid mõlema kooli õpilased niisugusest kohtumisest väga elevil ja küsisid pärast seda oma õpetajatelt, kas kunagi veel sel moel kokku saadakse. Seejärel joonistasid õpilased pildi sellest, mis on heaolu igaühe jaoks isiklikult. Informaatikatunnis kujundas iga õpilane programmi Canva abil enda sünnipäevakuu ja kuna mõnel kuul on sünnipäevalapsi rohkem kui üks, siis on meie kalendris mõnda kuud mitu. Kahe kooliga õnnestus kõik 12 kuud ära katta. Kokku esitati konkursile mitukümmend tööd, kuhu olid kaasatud lasteaiad ja koolid üle Eesti ning ka kolm rahvusvahelist tööd, kus keskenduti heaolu planeerimisele Malta, Hispaania, Kreeka, Poola või Tsehhi kolleegidega. Pooltuhat noort oli ühiselt heaolu temaatikale mõelnud, olnud loovad ning digivahendite, joonistamise või heli abil erinevaid tegevusi ette planeerinud.
Tööde puhul hindas 3-liikmeline žürii teemakohasust, koostööd, digivahendite kasutamist ja loovust. Meie projekti kohta kirjutati alljärgnevat: Melliste ja Kolkja 4 - Nunnu ja hästi läbimõeldud projekt, kus on suurepäraselt kirjeldatud laste koostööd. Lisapunkt videokohtumise eest laste vahel, mis andis lastele ka toreda kultuurilise elamuse. Keelekümbluskooli kaasamine lisab projektile erilise väärtuse.
Väga vahva tulemus!
Melliste Kooli 4.klass osales rahvusvahelisel e-Twinningu kalendrivõistlusel, mis oli inspireeritud eTwinningu 2024. aasta teemast „Heaolu haridusasutuses“ (Well-being at School). Võistluse idee on selles, et ühe kalendri loomisse panustavad lapsed vähemalt kahest erinevast lasteaiarühmast, klassist, koolist või riigist. Tegime koostööd Kolkja
Lasteaed-Põhikooliga, mis on vene õppekeelega keelekümbluskool, kus õpib kokku vaid 42 õpilast. Kahe kooli õpilased kohtusid videosilla vahendusel ning räägiti sellest, mida heaolu laste jaoks tähendab. Kolkja õpilastele oli see tegelikult üsna suureks väljakutseks, kuna nende eesti keele oskus ei ole eriti hea ning paljud õpilased ei julgenud rääkida, kartes vigu teha. Sellele vaatamata olid mõlema kooli õpilased niisugusest kohtumisest väga elevil ja küsisid pärast seda oma õpetajatelt, kas kunagi veel sel moel kokku saadakse. Seejärel joonistasid õpilased pildi sellest, mis on heaolu igaühe jaoks isiklikult. Informaatikatunnis kujundas iga õpilane programmi Canva abil enda sünnipäevakuu ja kuna mõnel kuul on sünnipäevalapsi rohkem kui üks, siis on meie kalendris mõnda kuud mitu. Kahe kooliga õnnestus kõik 12 kuud ära katta. Kokku esitati konkursile mitukümmend tööd, kuhu olid kaasatud lasteaiad ja koolid üle Eesti ning ka kolm rahvusvahelist tööd, kus keskenduti heaolu planeerimisele Malta, Hispaania, Kreeka, Poola või Tsehhi kolleegidega. Pooltuhat noort oli ühiselt heaolu temaatikale mõelnud, olnud loovad ning digivahendite, joonistamise või heli abil erinevaid tegevusi ette planeerinud.
Tööde puhul hindas 3-liikmeline žürii teemakohasust, koostööd, digivahendite kasutamist ja loovust. Meie projekti kohta kirjutati alljärgnevat: Melliste ja Kolkja 4 - Nunnu ja hästi läbimõeldud projekt, kus on suurepäraselt kirjeldatud laste koostööd. Lisapunkt videokohtumise eest laste vahel, mis andis lastele ka toreda kultuurilise elamuse. Keelekümbluskooli kaasamine lisab projektile erilise väärtuse.
Väga vahva tulemus!